OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych: 193396 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, fax 029 6794040.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY JANA PAWŁA II I ULICY CHOPINA W MIEJSCOWOŚCI BRAŃSZCZYK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni ulicy Jana Pawła II na długości 380 m i ulicy Chopina odcinek długości 234 m. - roboty rozbiórkowe - ustawienie nowych krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - poszerzenie nawierzchni jezdni do 7 m - odwodnienie powierzchniowe które obejmuje ukształtowanie nawierzchni jezdni w profilu podłużnym i poprzecznym - ułożenie ścieków betonowych przykrawężnikowych przy krawężnikach - wykonanie studzienek ściekowych i przykanalików z rur PVC śr.200 i śr.250 - frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej - warstwa wyrównawcza nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego 0/16 na ruch KR-3 - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm na ruch KR-3 - zatoka postojowa ul. Jana Pawła II z kostki betonowej grubości 8 cm podkładzie z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - oznakowanie pionowe - oznakowanie poziome przejść dla pieszych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.24.51-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 6000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdodnie z warunkami zawartymi w SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdodnie z warunkami zawartymi w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brańszczyku ul. Pana Pawła II 45 pokój nr 12.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Brańszczyku ul. Jana Pawła II 45 pokój nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIKI:
Dokumentacja przetargowa (Archiwum spakowane *.rar o wielkości 4,2 MB)