Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku NZOZ w Porębie Średniej. UWAGA! Zmiana w SIWZ

Ogłoszenie zamieszczono: 22.08.2008 r.
Data składania ofert: 12.09.2008 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 12.09.2008 r., godz. 10.00
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  1. NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, fax 029 6794040. Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku NZOZ w Porębie Średniej
  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie
  3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie obróbek blacharskich, demontaż starej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, usunięcie gruzu
  4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7
  5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
  6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
  7. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA (okres w miesiącach): 1 miesiąc
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: zgodnie z SIWZ
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA
  1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
  3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
  4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.branszczyk.pl. Specyfikację można także uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk
  5. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk pokój Nr 12
  6. Termin związania ofertą: 12.10.2008
Brańszczyk, dnia 01.09.2008 r.


RB/IV/341-4/08

WYKONAWCY WSZYSCY


Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „ Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku NZOZ w Porebie Średniej”.
Urząd Gminy Brańszczyk w odpowiedzi na n/w zapytania wykonawców informuje:

Pyt. „Stolarka okienna ma być, w kolorze brązowym z szybami bezpicznymi. Prosimy o wyjaśnienie czy kolor ma być obustronny czy tylko z zewnątrz? Szyby bezpieczne jednostronnie czy obustronnie?”
Odp. Stolarka okienna ma być, w kolorze brązowym obustronnie, zamawiający nie dopusza oklein. Szyby w oknach mają być bezpieczne obustronnie.

Pyt. „Stolarka drzwiowa ma być wymieniona na stolarkę drewnianą lub metalową. Czy zamawiający dopuszcza drzwi aluminiowe?”
Odp. Storlarka drzwiowa ma być aluminiowa z współczynnikiem przenikania ciepła U=1,30 W/m2K.

Ponadto zamieszczamy rzuty przyziemia i piętra wraz z elewacją budynku na których pokazane są wymiary i podziały okien i drzwi.

Niniejsze pismo należy traktować jako integralną część SIWZ. Wszystkie inne terminy i warunki zawarte w SIWZ pozostają nie zmienione.

Wójt Gminy Brańszczyk
Mieczysław Pękul


ZAŁĄCZNIKI:
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 25.08.2008 r., godz. 06.18
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 25.08.2008 r., godz. 06.18
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
25.08.2008 r., godz. 06.18NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 1113 razy.