TYTUŁ:
Zjazdy z dróg gminnych.
NIEZBĘDNY FORMULARZ:
Wniosek o wyrażenie zgody na lokalizację zjazdu z drogi gminnej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
• Plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z projektem zagospodarowania terenu, z zaznaczoną lokalizacją zjazdu ( aktualna mapa ewidencyjna) –2 egz.
• Do wglądu: dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
• Odpowiednio wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, mapa z wkreśloną linią rozgraniczającą ( nie dotyczy przebudowy istniejącego zjazdu).
WYSOKOŚĆ OPŁATY:
Za wydanie zezwolenia opłata skarbowa wynosi 82 zł (zwolnione z opłat są zezwolenia związane z budownictwem mieszkaniowym ).
Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej można dokonać w kasie Urzędu Gminy w Brańszczyku lub na rachunek bankowy nr 29 8923 1063 0500 0710 2005 0002 BS Ostów Maz. O/Brańszczyk.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
30 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
złożenie – sekretariat Urzędu Gminy pok. 7,
odbiór pok.12
SPRAWĘ PROWADZI:
Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - pokój 12
INFORMACJI UDZIELA:
Cezary Pietrzak - Kierownik - tel. 29 59-29-330
PODSTAWA PRAWNA:
Na podstawie art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( tekst jednolity – Dz. U. 2013 poz. 260 z póżn. zm.) oraz § 77 i § 79 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie / Dz. U. Nr 43 poz. 430 z późn. zm./ i art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r – Kodeks Postępowania Administracyjnego (teks jednolity Dz. U. 2013 poz. 267 z późn. zm.)
GODZINY PRACY URZĘDU:
poniedziałek w godz. 8.00-17.00
wtorek - czwartek w godz. 8.00-16.00
piątek w godz. 8.00-15.00