Przedstawienie Raportu oraz debata nad Raportem o stanie Gminy Brańszczyk za 2023 rok odbędzie się na sesji Rady Gminy Brańszczyk w dniu 27 czerwca 2023 roku.
Sesja odbędzie się w sali OSP w Brańszczyku. Rozpoczęcie sesji o godzinie 13:00.
Nad raportem zostanie przeprowadzona debata, w której biorą udział Radni oraz mogą zabierać głos mieszkańcy Gminy Brańszczyk.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Gminy Brańszczyk pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 20 podpisami pełnoletnich mieszkańców Gminy Brańszczyk.
Zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu 26 czerwca 2023 roku, jest to dzień poprzedzający sesję, podczas której ma być przedstawiony Raport.
Zgłoszenia przyjmowane będą w Urzędzie Gminy w Brańszczyku pok. 5 (kancelaria), w godzinach pracy Urzędu.
Zgłoszenie zawiera imię, nazwisko i adres zamieszkania mieszkańca Gminy Brańszczyk zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia.
Wzór zgłoszenia stanowi załącznik do informacji.
Wzór zgłoszenia można otrzymać w Urzędzie Gminy Brańszczyk pok. 7 (sekretariat) lub pok. 6a (Biuro Rady).
Mieszkańcy będą mogli zabrać głos w debacie nad Raportem o stanie Gminy Brańszczyk za 2023 rok wg kolejności zgłoszeń.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, zgodnie z art. 28aa ust. 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2024 poz. 609).
Niniejsza informacja oraz wzór zgłoszenia mieszkańca Gminy Brańszczyk do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Brańszczyk zamieszczone zostaną w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Brańszczyk bip.branszczyk.pl oraz w sposób zwyczajowo przyjęty na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Brańszczyku.
⇒ Zgłoszenie mieszkańca do debaty nad Raportem o stanie Gminy za 2023 rok